Food Industry Company

غذایی

صنایع

به شیرینی لحظه های ماندگار

چرا آرتا گز ؟!

سابقه طولانی

شرکت آرتا گز دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش و صادرات انواع گز و سوهان و پولکی تازه اصفهان می باشد.

کیفیت بالا

کیفیت محصولات ما یکی از مهم ترین دلایل حفظ مشتریان مجموعه وفادار ما هست و محصولات را با کیفیت عالی ارائه می کنیم.

رضایت مشتریان

داشتن رضایت مشتریان برای هر شرکتی الزامی می باشد که شرکت ما نیز از رضایت بالای مشتریان خود برخوردار است.

تیم مجرب فروش

تیم فروش ما با تجربه بسیار بالا آماده پاسخگویی و مشاوره لازم در خصوص محصولات ما به مشتریان عزیز می باشد.

قیمت مناسب

قیمت مناسب تا حدودی می تواند یکی از عوامل مهم در انجام و عقد قرارداد باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

تیم قدرتمند کشوری

مجموعه ما دارای تیم قدرتمند و گسترده در سراسر ایران در جهت کسب اعتماد مشتریان می باشد تا خرید مطمئنی تجربه کنید.

مجله آرتا گز

آرتا گز

لذت چشیدن بهترین طعم‌ها را در مجموعه آرتا گز تجربه کنید، شعاری که در عمل ثابت شده است. آرتا گز یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع سوغاتی‌های اصفهان است که با داشتن سابقه درخشان بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کلیه محصولاتی که در مجموعه آرتا گز به فروش می‌رسد از مواد عالی درجه یک تولید شده اند. بدون شک عطر بی‌نظیر و واقعی این محصولات روایتگر تازگی مواد اولیه موجود در آن است. 

استفاده از پسته، بادام و انواع آجیل مرغوب و تازه یکی از عمده دلایل خوشمزه بودن انواع گز و سوهان به شمار می‌آید. وجود گزانگبین اصل و مواد قندی طبیعی سبب شده که طعم گز لذیذ و خوشمزه باشد و حس شیرینی دلچسبی را احساس کنید. برای تولید انواع سوهان نیز از عسل طبیعی استفاده می‌شود که به نوعی باعث کاهش میزان مواد قندی مضر شده و شیرینی آن دل را نمی‌زند. 

در این مجموعه می‌توانید انواع گز را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی خریداری نمایید. لازم بذکر است که انواع گز آردی، گز لقمه‌ای با بسته‌بندی‌های شکیل و خاص انتخاب ایده آل برای هدیه دادن به دوستانتان است. 

آرتا گز مجموعه‌ای حرفه‌ای در زمینه تولید انواع شیرینی‌های اصیل و سنتی اصفهانی مانند سوهان است. انواع سوهان گزی کره ای، سوهان عسلی گزی، سوهان عسلی لقمه‌ای و سوهان عسلی تخت که با بهترین مواد اولیه تهیه و تولید می‌شوند. اگر قصد پذیرایی از مهمان‌های خاص را دارید، انواع سوهان اصفهانی می‌تواند یک انتخاب ایده آل به همراه چای باشد. 

استفاده از مواد درجه یک در تولید پولکی اصفهان سبب شده که مجموعه آرتا گز یکی از بهترین عرضه کنندگان این محصولات به شمار آید. انواع پولکی لیمویی، پولکی گل محمدی، پولکی زعفرانی، پولکی کنجدی، پولکی زنجبیلی، پولکی نعنایی و… از مهم‌ترین انواع پولکی به شمار می‌آید، همچنین می‌توانید با خرید بسته پولکی مخلوط با یک تیر دو نشان بزنید و از طعم‌های متنوع آن در یک پک لذت ببرید. 

نبات از دیگر محصولات این مجموعه است که به دلیل داشتن کیفیت عالی و عطر و طعم فوق العاده یک انتخاب ایده آل برای صرف چای عصرانه است. در این مجموعه انواع نبات زعفرانی به صورت فله ای، نبات شاخه‌ای زعفرانی، نبات چوبی نی دار زعفرانی و نبات تخت زعفرانی با بهترین کیفیت موجود است و شما می‌توانید این محصول را به صورت فله‌ای در کارتن‌های ۵ کیلویی یا بسته‌های شکیل به منظور هدیه و سوغاتی خریداری نمایید. 

تمام محصولاتی که در مجموعه آرتا گز موجود است از نظر کیفی مورد آزمایش قرار گرفته اند، البته تازگی و بافت نرم و لطیف کلیه محصولات گواه بر تازگی آن‌ها هستند. آرتا گز یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که امکان خرید از سراسر ایران را برای هموطنان فراهم نموده و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه محصولات را مورد بررسی قرار دهند. 

در این مجموعه امکان بررسی انواع محصولات از نظر کیفیت و قیمت فراهم است، با ورود به صفحه اصلی فروشگاه می‌توانید تمام محصولاتی که در آرتا گز به فروش میرسد را بررسی کنید؛ همچنین در صورت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی و فروش در ارتباط باشد.